Gyakori kérdések
Szeretnénk, ha szolgáltatásunkkal teljesen elégedett lenne, ezért ha olyan kérdése van, melyre ezen az oldalon nem kapott választ, akkor tegye fel a kérdését Ön is.
ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK
Rendelését leadhatja interneten (foodplusz.hu), e-mailben, telefonon, illetve személyesen a szállító kollégánál. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja. Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
Igen, 1300 Ft/nap a minimum rendelési érték.
Igen, akár egy napra is lehet rendelni. Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
Kizárólag Last minute választékunkból van lehetőség másnapra rendelni a készlet erejéig, illetve az NK1-NK6 sorokban található ételekből, előző nap 12 óráig.
Nincs. Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
Semmilyen egyéb költséggel nem kell számolnia. A házhozszállítás ingyenes, az ételek ára pedig már tartalmazza az Általános Forgalmi Adót (Áfa-t) is.
Igen, legyen kedves ügyfélszolgálatunk felé jelezze igényét telefonon vagy emailben és küldünk Önnek kiszállító kollégánkkal nyomtatott étlapot.
Telefonos ügyfélszolgálatunk H-P 7:00-15:00 óráig érhető el.
Kifizetett rendelés esetén, ha lemond ételeket, amennyiben jelzi az ügyfélszolgálat felé igényét, hogy online fizetéskor szeretné felhasználni a lemondás összegét, ebben az esetben az ügyfélszolgálat kiállít Önnek a lemondás összegével megegyező kupont.
Online rendelésleadáskor a Kuponkód mezőbe tudja beírni a kuponkódot és aktiválni. Az aktiválást követően a fennmaradó összeget fogja felajánlani a rendszer fizetésre.
Az ügyfélszolgálat által kiállított, a lemondás összegével megegyező kuponról visszaigazoló emailt kap a regisztrációkor megadott email címre. Az emailben szerepel a kuponkód, a beváltási időszak és a minimum rendelési érték.
A kiállított kupont csak egyszeri rendelésleadáskor lehet felhasználni, megosztani nem lehet a kupon összegét több külön rendelésben. Azonban, ha több hétre egy rendelésen belül adja le rendelését, akkor fel tudja használni a kupont.
Online rendelésleadáskor a Kuponkód mezőbe tudja beírni a kuponkódot és aktiválni. A kuponkódot kérjük karakterazonosan írja be, figyelve a kis- és nagybetűkre, számokra is. Az aktiválást követően a fennmaradó összeget fogja felajánlani a rendszer bank- vagy szépkártyás fizetésre.
REGISZTRÁCIÓVAL ÉS RENDELÉSLEADÁSSAL KACSOLATOS KÉRDÉSEK
Minden csillaggal jelölt mezőt ki kell tölteni, ellenkező esetben a regisztráció sikertelen. Magánszemély esetén a névhez ill. az ügyintéző nevéhez is be kell írni a saját nevét, munkahelyi cím esetén célszerű a „név” mezőbe a cégnevet írni az „ügyintéző” mezőbe pedig a saját nevét.
Ugyanazzal az e-mail címmel csak egyszer lehetséges regisztrálni. Ha több helyszínre is szeretne ebédet kérni, akkor bejelentkezést követően a Menüben a Szállítási címek alatt tud új címet hozzáadni.
Belépést követően a Menüben a Szállítási címek alatt tudja módosítani a korábban regisztrált szállítási címeit, illetve tud Új címet hozzáadni.
Új cím felvétele esetén először ki kell választani, hogy az új címre Magánszemélyként vagy Gazdasági társaságként regisztrál.
A Név mezőbe az Ön nevét írja.
A Szállítási körzet mezőbe az irányítószámot és település nevét írja be.
A Kiszállítási terület mezőnél a korábban kiválasztott irányítószámhoz tartozó összes utcát megtalálja, kérjük kezdje el begépelni az utcanevét és kattintson az Ön utcájára.
Ha nem találja a felsorolásban az Ön utcáját, akkor valószínűleg helytelenül adta meg az irányítószámot. Kérjük ellenőrizze.
Ha ezek után sem sikerül megtalálnia az utcát, akkor a „Nem találom a listában az én kiszállítási területemet.” pipálja ki és szabadon beírhatja a szállítási címét és az ügyfélszolgálat megkísérli a beírtak alapján korrigálni szállítási címét.
A Házszám, emelet, ajtó mező kitöltése kötelező.
A Kaputelefon mezőbe tudja beírni, hogy a kapucsengőjét hogyan találja meg kiszállító kollégánk.
A Telefonszám mező kitöltése kötelező, kérjük figyeljen, hogy pontosan adja meg elérhetőségét, mert a szállítás sikeressége is múlhat azon, hogy el tudja érni kiszállító kollégánk.
A Megjegyzés rovatban tud megadni kiszállító kollégánk számára fontos információt (pl.: munkahely esetén cégnév!)
Alapesetben a szállítási és számlázási adatok megegyeznek. Ha eltérő számlázási adatokkal szeretné kérni a számlát, kérjük vegye ki a pipát és módosítsa az adatokat.
Címmódosítást a szállítást megelőző munkanap 13 óráig van lehetősége jelezni. Egyéb esetben az alapértelmezett címre történik a szállítás.
Ideiglenes módosítási igény esetén (pl.: szabadság, nyaralás idejére) azt javasoljuk, hogy vegye fel az új címet és ne a jelenlegit módosítsa. Az új cím felvétele után rendeléskor válassza ki a kívánt címet.
Rendelésre illetve lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
Online rendelés esetén e-mail fiókjába (amivel regisztrált) kap egy visszaigazoló e-mailt, amelyben tételesen szerepelnek a megrendelt ételek, valamint a honlapon a „Rendeléseim” gomb alatt is megtalálja a sikeres rendelését.
Rendelése abban az esetben is beérkezik hozzánk, ha a kártyás fizetés bármilyen okból megszakadt. Ebben az esetben rendelését utólag is ki tudja fizetni kártyával. A jobb alsó sarokban található Sikertelen online fizetések dobozban az aláhúzott rendelésre kattintva tudja utólagosan kezdeményezni a fizetést tárgyhét szerda 13:30-ig.
Egy azonosítószámhoz csak egy cím rendelhető, így ha több helyszínre is szeretne ebédet kérni, akkor bejelentkezést követően a Menüben a Szállítási címek alatt tud új címet hozzáadni.
LEMONDÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
A megrendelését szükség esetén lemondhatja weblapunkon keresztül, e-mailben, telefonon, illetve személyesen a szállító kollégánál.
A weboldalon a Menüben található Lemondás menüpont alatt találja a már leadott rendeléseit. Egyes ételek lemondásánál kérjük a – jellel csökkentse a mennyiséget, majd kijelölések után a Rendelés módosítása gombbal tudja véglegesíteni a lemondást. Ha egy egész hetet szeretne lemondani, válassza a Rendelés lemondása opciót. Lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség.
Ebédrendelését a szállítást megelőző két nappal korábban 16 óráig mondhatja le.
- Lemondásra a szállítás előtt 2 nappal 16 óráig van lehetőség. A határidő letelte után az adott napról a lemondás már nem lehetséges, az ételeket kiszállítjuk.
- Sikertelen online fizetés esetén lemondásra csak akkor lesz lehetőség, ha a fizetési módot átállítja készpénzes fizetési módra.
Pénzvisszatérítési szándékát minden esetben kérjük jelezni az info@foodplusz.hu ügyfélszolgálat e-mail címen, mert nem automatikus a rendszer.
Amennyiben a kifizetett ételt időben lemondta, és ez által vagy bármilyen okból kifolyólag túlfizetése keletkezik, a fennmaradó összeget 30 naptári napon belül levásárolhatja, vagy bankkártyás fizetés esetén kérheti az összeg visszatérítését. Szép kártyával történő fizetésből eredő túlfizetést törvényileg készpénzben nem lehet kifizetni és visszautalni sem.
A túlfizetésből keletkezett összeg visszatérítését legkésőbb a Megrendelő által írásban megküldött visszatérítési igénytől számított 15 munkanapon belül Szolgáltató megtéríti. Szolgáltató más visszafizetési módozatot is alkalmazhat a Felhasználó beleegyezésével, pl. levásárolható online kupon kiállításával.
Abban az esetben, ha Felhasználó a levásárlási szándékot vagy a pénz visszatérítésre vonatkozó jelzést elmulasztotta, illetve az összeget nem vásárolta le 30 naptári napon belül, később már nincs lehetősége az összeg visszaigénylésére, valamint az összeg levásárlására.
A lemondás összegét fizetés nélküli rendeléssel le tudja vásárolni.
Ennek kétféle módja lehet:
1. A lemondással megegyező értékben kiválaszt ételeket, és a „Kosár” menüpontban kiválasztja a „Készpénz” opciót. Erről a rendelésről kap egy visszaigazolást, további teendője nincs. Az ezt követő rendeléseit pedig a szokásos módon (SZÉP vagy bankkártyás fizetéssel) küldi el.
2. A következő heti rendelését nem fizeti ki online, hanem a lemondással csökkentett összeget személyesen a szállító kollégánál fizeti ki készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával (kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen). Bankkártyával kizárólag online fizethet.
FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Fizetni a hét első szállítási napján kell a szállító kollégánál készpénzzel, étkezési utalvánnyal vagy SZÉP kártyával POS terminálon keresztül (A POS terminál kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen).
Online rendelés esetén lehetőség van a rendeléskor fizetni bankkártyával vagy SZÉP kártyával a weboldalon.
Amennyiben bank vagy SZÉP kártyával történt fizetése sikertelen, abban az esetben legkésőbb a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége ezt újra próbálni.
Bankkártyával kizárólag online tud fizetni, a „Bankkártyás fizetés Barionnal” feliratra kattintva. Ezután átkerül a fizetési szolgáltató oldalára, ahol adatai kitöltése után létrejön a tranzakció.
Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Kérjük ne adjon le új rendelést, hanem az alábbi módon fizesse ki utólagosan:
Amennyiben a bankkártyával történt fizetése sikertelen, abban az esetben legkésőbb a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetősége ezt újra próbálni. Ebben az esetben rendelését utólag is ki tudja fizetni kártyával. A „Rendeléseim” gomb alatt megtalálja sikeres rendelését. Majd a rendelés „Részletek” gomb megtekintésével elérhetővé válik az „Újrafizetés” gomb. Utólagos fizetésre weboldalunkon tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetőség.
SZÉP kártyával a szállító kollégánál (kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen) és online is tud fizetni. Online rendelés esetén a „Megrendelés és fizetés OTP/MKB/K&H SZÉP kártyával” feliratra kattintva, SZÉP kártyája adatainak megadásával tudja elindítani a tranzakciót.
Amennyiben a fizetés valamilyen okból kifolyólag sikertelen, rendelése abban az esetben is él rendszerünkben. Kérjük ne adjon le új rendelést, hanem az alábbi módon fizesse ki utólagosan:
A „Rendeléseim” gomb alatt megtalálja sikeres rendelését. Majd a rendelés „Részletek” gomb megtekintésével elérhetővé válik az „Újrafizetés” gomb, melyre a tárgyhéten szerda 13:30-ig van lehetőség.
Kérjük ellenőrizze legalább 30 perccel később a Rendeléseim menüben. Ha továbbra is sikertelen a fizetési státusz, akkor kérjük ellenőrizze számlavezető bankjánál vagy SZÉP kártya szolgáltatójánál a számlatörténetét, mert elképzelhető, hogy csak zárolásra került az összeg, azonban a zárolás később feloldásra kerül.
Ha azt látja számlatörténetében is, hogy sikeres volt a tranzakció, kérjük küldjön az ügyfélszolgálatunk email címére (info@foodplusz.hu) levelet, melyhez csatolja a tranzakcióról szóló bizonylatot, melyet továbbítunk pénzügyi osztályunk felé ellenőrzésre.
Rendelése attól a pillanattól fogva él, hogy annak végén kiválasztja valamelyik fizetési módot. Visszalépés esetén a már leadott plusz tételek egy külön rendelés keretein belül érkeznek be rendszerünkbe.
A kifizetett rendelésekről automatikusan kiállítjuk az elektronikus számlát, melyet e-mailben küldünk el Önnek. Ez kinyomtatható.
Átutalással nem lehet fizetni.
Fizetési mód utólagos módosítására nincs lehetőség.
A rendelésmódosítási határidő figyelembevételével lemondhatja rendelését és új rendelést adhat le, melynél új fizetési módot állíthat be. Amennyiben a teljes rendelés lemondására már nincs lehetőség, akkor az eredeti fizetési móddal fogja tudni kifizetni rendelését.
KISZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Budapest egész területére, agglomerációjába, illetve a legtöbb nagyobb városba szállítunk. A települések pontos listáját a szállítási területek menüpont alatt találja.
Az ételeket minden hétköznap 6-14 óra között szállítjuk.
Az ételeket minden nap 7-14 óra között szállítjuk ki, naponta nagyjából azonos időpontban. Az első szállítási napon a Területi Képviselő Kollégával lehet egyeztetni az időpontot illetően. Cégünk természetesen igyekszik rugalmasan kezelni Ügyfeleink kérését, de sajnos ez nem minden esetben teljesíthető.
FONTOS kiemelni, hogy az általuk vállalt időpontok sem mindig teljesíthetők pontosan, hiszen a forgalmi- és időjárási viszonyok-, helyettesítések-, technikai problémák is befolyásolják ezt.
Hétvégén nem szállítunk, azonban, hogy hétvégére is tudjon rendelni, étlapunkon talál szombati menüsort, amit pénteken szállítunk ki. Kérjük azonban, hogy az ételt fogyasztásig hűtőben tárolja.
Igen, egy szállítási címre egy állandó kolléga szállítja az ételeket, mindennap közel azonos időpontban.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben, és készséggel megadjuk szállító kollégánk nevét és elérhetőségét egyeztetés céljából.
Természetesen megoldható, amennyiben a másik cím is a szállítási területeink közé tartozik. Kérjük, hogy ezt a szállítást megelőző napon 13 óráig jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon.
Az átvétel módját, egyéni igényeit területi képviselő kollégánknál tudja egyeztetni. Az Ő elérhetőségét ügyfélszolgálatunk tudja megadni Önnek.
ÉTELEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Tálalási mennyiségek*
Levesek: 5dl
Főzelékek: 4dl+feltét
Egytálételek: 45-55 dkg
Kis adagok: 30-35 dkg
Natúr szelet húsok sütve:
– Kis adag: 3,5-4 dkg
– Nagy adag: 6-7 dkg
Csirkecomb sütve:
– Kis adag: 8 dkg
– Nagy adag: 14 dkg
Köretek: 25-35 dkg
Majonézes saláták: 25-30 dkg
Mártások: 1-2,5 dl
Sütemények: 15-20 dkg
Savanyúságok: 12 dkg
Vitálkonyha ételek (V1, ZV1, V2, ZV2, V3, V4, ZV4, V5, V6, V7, ZV7, V8, V9, ZV9, V10, ZV10, V11, V12, V13, V14, V15, VM) tálalási súlyok:
Levesek: 4,5-5 dl
Főzelékek: 4 dl+feltét
Főzelékek feltét nélkül: 5 dl
Egytálételek: 40-45 dkg
Húsok sütve: 8-14 dkg
Köretek: 20-25 dkg
Mártások: 1-2,5 dl
Sütemények: 10-15 dkg
Savanyúságok: 12 dkg
*Előfordulhatnak eltérések a jelölt mennyiségekhez képest pozitív vagy
esetlegesen negatív irányba egyaránt. Mindazonáltal megjegyeznénk, hogy
a köret fajsúlyossága is befolyásolja a tömeget. Saláták, illetve
burgonyaköretek „nehézsége” egy teli doboz esetében sem lesz egyenrangú
ugyanazon mennyiségű például rakott tészta vagy rizs fajsúlyosságával.
Igen, legtöbb ételünkből kis adag is rendelhető. A kis adagokat az étel betűjele előtt „Z” (zóna) betűvel jelöljük (pl. ZA, ZE1….)
Fogyni vágyó megrendelőinknek „CF” betűjelzésű és „V1-VM” jelölésű ételeinket ajánljuk, hisz ezek cukor hozzáadása nélkül, többnyire sovány húsok felhasználásával és sok zöldséggel készülnek.
A hideg mártásokat általában külön fedeles tégelybe csomagoljuk, azokat a mártásokat, melyeket az étellel együtt kell melegíteni, az ételre tálaljuk.
Igen. Cukorbetegeknek „V1-VM” betűjelzésű ételeink cukor helyett Steviaval készülnek.
Vitálkonyha soraink rostokban gazdag, magas fehérjetartalmú és egészséges ételeket tartalmaznak, melyek segítik a fogyókúrát, de jól beilleszthetőek a cukorbetegek étrendjébe is az orvos által megadott szénhidrát határértékek figyelembevételével.
Hagyományos ételeink, ha az összetevő nem írja, akkor szintén nem tartalmaznak glutént, illetve tejterméket.
Azonban szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy ételeink glutén- és tej tartalmú alapanyagok felhasználásával is foglalkozó üzemben készülnek, így a teljes glutén-, és tejmentesség nem garantált!
Ételeink minden összetevője fel van tüntetve az étlapon.
Mindent megteszünk érte, de a feltüntetett tápértékek számított értékek és ebből következően tájékoztató jellegűek. A tényleges értékek a feltüntetettektől a konyhatechnológiai eljárásokból adódóan eltérhetnek.
Gyártástechnológiának köszönhetően nem használunk sem antioxidánsokat, sem tartósítószereket és színezékeket. Valamennyi felhasznált alapanyagunk esetében a beszállítókat ellenőrizzük és minősítjük. A fűszer vagy alapanyag tartalmazhat tartósítószert, adalékanyagot, melyet feltüntetünk az összetevők között.
Az ételeket főzés után gyorshűtéssel (ún. hő sokkolás) 2 °C-ra hűtjük, és zárt hűtőláncon keresztül ezen a hőmérsékleten szállítjuk házhoz. Ez a technológia megfelel a HACCP minőség-ellenőrzési rendszer követelményeinek, ugyanakkor ételeink zamata is megmarad. A HACCP előírásainak betartását beszállítóinktól is megköveteljük. Kérjük, hogy ha ételeinket az átvételt követő harminc percen belül nem fogyasztja el, akkor azokat hűtve tárolja, majd a melegen fogyasztandókat étkezés előtt forralja fel!
Ételeinket műanyag, mikrózható, egyszer használatos dobozban szállítjuk, mely az egészségre teljesen ártalmatlan, káros anyag nem oldódik ki belőle.
Dobozainkat a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal Központ, Élelmiszer- és Takarmánybiztonsági Igazgatóság Központi Laboratóriuma vizsgálta és hagyta jóvá.
A dobozok lebomló műanyagból készülnek, tisztított állapotban a szelektív hulladékgyűjtőkbe helyezhetőek.
Az ételt fogyasztásig kérjük hűtőben tárolja. Az eltarthatósági idő a címkén található.
Az ételek a dobozzal együtt mikrohullámú sütőben melegíthetőek, a fedőfólia eltávolítását követően. Javasolt melegítés: 2 percig 900 Watton.
Tálaláskor kézi adagolással tálalunk, így előfordulhatnak apróbb eltérések, de mindenképpen igyekszünk ezt minimalizálni.
MINŐSÉGI KIFOGÁSSAL, REKLAMÁCIÓVAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK
Sajnos nagyon ritkán előfordul, hogy az ételbe nem odaillőt talál. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06 (1) 700 40 33) vagy az info@foodplusz.hu e-mail címen (adja meg 6 számjegyű azonosítóját), és másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt.
Fontos számunkra, hogy meg tudjuk vizsgálni az ételt, mert így tudjuk kivizsgálni a problémát és megtenni a szükséges lépéseket. A legjobb, ha a szállító kolléga valamilyen módon vissza tudja hozni az ételt.
Halas ételeink szálkát tartalmazhatnak. Csonthéjas ételeink magot tartalmazhatnak.
Több okból kifolyólag előfordulhat, hogy az étel zárófóliája szállítás során beszakad / folyik és csak a Megrendelő veszi észre a hibát, miután már sajnos nincs lehetőség az ételt kicserélni. Fontos, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre, jelezze nekünk adott napon észrevételét ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06 (1) 700 40 33) vagy az info@foodplusz.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját.
Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06 (1) 700 40 33) vagy az info@foodplusz.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért nem kapta meg az ebédjét.
Kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06 (1) 700 40 33) vagy az info@foodplusz.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet, hogy miért más ételt kapott, mint amit rendelt.
Kérjük, hogy ne egye meg és ne dobja ki az ételt, hanem tegye félre. Másnap szállító kollégánk megvizsgálja az ételt és amennyiben nem lett elfogyasztva, természetesen jóváírjuk az étel árát.
Tálalás során fokozottan figyelünk az általunk ígért súlyok betartására. Van, amikor több, de sajnos nagy ritkán előfordul olyan tálalási hiba, aminek köszönhetően kisebb adag kerül a dobozba a meghatározott mennyiséghez képest. Amennyiben ilyen problémával találkozik, kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06 (1) 700 40 33) vagy az info@foodplusz.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet.
Kérjük, hogy ne az arányokat figyelje, hanem az általunk feltűntetett tálalási mennyiségeket, melyeket az “Ételekkel kapcsolatos kérdések” között talál.
Többször előfordul, hogy a hús mennyisége az általunk megjelölt adagot elérte, viszont a köretből a tálalás során jóval több került a dobozba, így a hús-köret arány nagy eltérést mutathat. De előfordulhat tálalási hiba is. Ebben az esetben kérjük, jelezze nekünk adott napon ügyfélszolgálatunk elérhetőségén telefonon (06 (1) 700 40 33) vagy az info@foodplusz.hu e-mail címen és adja meg 6 számjegyű azonosítóját és kivizsgáljuk az esetet.